Marka Danışmanlığı

marka

“- Oradan bir Selpak verir misin?”
“- Ben bir Nescafe rica edeyim”

Yukarıda vermiş olduğumuz iki örnekte olduğu gibi, marka olmuş ürünlerin günlük hayatımızdaki önemini görüyoruz. Kişiler uzun tanımlamalara gerek duymadan derdini gün içerisinde anlatacak konuma gelebiliyorsa, o ürün artık markadır. Bunun yolu ise, marka danışmanları ile çalışmaktan geçer. Daha da önemlisi devamında markayı korumak veya rakiplerinizden bir adım önde olmak için; sizin değil ama markanızın danışmanlara ihtiyacı vardır. Bu sebep ile Dizdar Group; Sizi sadece marka haline getirirken yanınızda olmaz, devamında da tüm gücü ile destek verir…

Hizmet Kapsamı

      • Brif alma: Marka ismi yaratma talebinin detaylarına ilişkin bilgiler alınır.
      • Strateji: Marka adının dayanacağı kavramlara temel oluşturacak felsefe ve marka farkı irdelenir.
      • Rakip Analizi: Rakip marka adları ve sektör jargonu incelenir.
      • Semantik Çalışma: Marka adının anlamlı olup olmayacağı, hangi dilde anlamlı olacağı kararlaştırılır.
      • Morfolojik Çalışma: Şeklen markanın sınırları çizilir. İdealde kaç harf ya da kaç hece olacağı belirlenir.
      • Kavramsal Çalışma: Marka adının dayanacağı temel kavramlar ve yönelimler belirlenir.
      • Marka İsmi Yaratma: Marka ismi çalışması yapılır. Her turda ortalama 20 isim sunulur ve isim onaylanana kadar marka ismi yaratma süreci devam eder.
      • Tescil Kontrol: Tescil edileceği pazarlara yönelik kontrolleri yapılır.
      • Detaylı Kontrol: Sosyal medya hesap uygunlukları ve arama motoru araştırmaları yapılır.
      • Tescil Süreci: Patent ofisi aracılığıyla tescil başvurusu yapılır.
      • Marka Kimlik Brifinin Verilmesi: Markanın en doğru kimliğe kavuşması için tasarımcıya brif verilir.
      • Marka Kimliği Tasarımı: Markanın logo ve kurumsal kimlik unsurları tasarlanır